معرفی شعرای ایران از برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: معرفی مفاخر و شعرای ایران از برنامه‌های فرهنگی ادبی اولویت‌دار این سازمان به‌شمار می‌رود.

به‌گزارش میراث‌آریا، اکبر ایازی روز شنبه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۳ به‌مناسبت سالروز بزرگ‌داشت حافظ در نخستین نشست تخصصی حافظ‌خوانی در اتاق آیینه شهرکرد گفت: در این نشست فرهنگی ادبی افزون‌بر ۴۰ نفر از اساتید، فرهیختگان و علاقه‌مندان به فرهنگ و ادب ایران‌کهن علاوه بر خوانش برخی اشعار حافظ، ابعاد مختلف اشعار لسان‌الغیب را بررسی کردند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد افزود: بعد از برگزاری آیین گرامی‌داشت فردوسی و عمان سامانی این سومین برنامه فرهنگی ادبی معرفی مفاخر و شعرای ایرانی است که از سوی این سازمان با همکاری انجمن ترنم خیال آن را برگزار کرده است.

ایازی تصریح کرد: به‌منظور معرفی بناهای تاریخی شهرکرد این‌گونه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در ابنیه تاریخی به جامانده از دوران مختلف برگزار می‌شود.

او یادآور شد: اجرای موسیقی سنتی با استفاده از اشعار حافظ و قدردانی از حافظ‌خوانان از برنامه‌های نخستین نشست تخصصی حافظ‌خوانی در اتاق آیینه شهرکرد است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072101586
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha